Kdo je ten, kdo „Ví, co jí a pije“?…aneb marketing maskovaný jako značka kvality a matení spotřebitele

0

Článek přináší zajímavý vhled do zákulisí projektu „Vím, co jím a piju“. Asi pro mnohé není až tak velkým překvapením, že se jedná o marketing zainteresovaných firem. Cílem marketingu je přesvědčit potenciální zákazníky, aby si koupili právě jejich výrobky, a práce to v dnešní době není jednoduchá. Pokud se podíváte na databázi certifikovaných produktů projektu „Vím, co jím“ (staženo z webových stránek: http://www.vimcojim.cz/cs/ ), nezůstanete na pochybách, kterou značku máte na radu odborníků kupovat.

Upozorňujeme na propojení marketingu, prostřednictvím projektu Zdravá školní jídelna, se státní institucí. V metodickém manuálu Zdravé školní jídelny (viz příloha níže) je sedmým kritériem, které musí školní jídelny splnit, aby byly certifikované „unikátním“ certifikátem: „Zdravá školní jídelna“, právě zařazení certifikovaných receptur projektu: „ Vím, co jím a piju“ (články vyšly v časopise: Zpravodaj pro školní stravování, který vydává Společnost pro výživu).

Zpracoval: AZSJ, z. s., 19. 8. 2016
Odkaz: http://mozaikapotravin.blogspot.cz/2016/07/kdo-to-je-ten-kdo-co-ji-pije.html

Stáhnout v PDF

Stáhnout v PDF – Databáze potravin s certifikací programu Vím, co jím

Stáhnout v PDF – Příklady certifikovaných receptur

Webová stránka Zdravá školní jídelna

Stáhnout v PDF – Metodický manuál ZŠJ

Sdílet.